Az OMNIA 1968-ban került a piacra Magyarország elsőszámú kávéjaként. Alapjaiban változtatta meg a hazai kávéfogyasztási szokásokat, amelyekkel kapcsolatban megannyi kutatás készült az évek során. Meglepő eredmény például, hogy 2017-ben a háztartások mintegy 91%-a már rendszeresen vásárolt és fogyasztott kávét1, a vásárlók 41%-a pedig rögvest ébredés után, a reggeli órákban szokta meginni az első erős feketéjét, s a megkérdezettek 46%-a még mindig a kotyogós kávéfőzőre esküszik. 1968-ban került a polcokra az igazi, elegáns, ezüst csomagolású kávé, mely fogyasztói ismertsége mind a mai napig az elsők között van. A szocializmus évtizedeiben az OMNIA volt a legnépszerűbb kávémárka, mely először szemes változatban volt elérhető a vásárlók számára. A csemege jellegű élelmiszerboltok kávédarálók fülsiketítő zajától lettek hangosak. „Volt, aki mákot, diót darált ott, de a legnépszerűbbnek a kávé őrlése mutatkozott. A frissen őrölt kávé illata tényleg vadító volt.” (Őszi Róbert). Az OMNIA nem egy terméket dobott a piacra, hanem életérzést és szokást is adott az ikonikus kávébabbal fémjelzett kis zacskók mellé.
Douwe Egberts Omnia Café au lait 3in1 azonnal oldódó kávéitalpor cukorral és sovány tejporral. A gazdag és erőteljes aroma találkozása a selymesen lágy crema réteggel igazán különleges ízélményt nyújt mindenki számára.
Össszetevők: glükózszirup, instant kávé (15%), cukor (15%), teljes mértékben hidrogénezett kókuszolaj, savófehérje (tejből), sovány tejpor (4,7%), savó permeátum (tejből), tejcukor (tejből), maltodextrin, stabilizátor (E340), módosított keményítő, aroma, csomósodást gátló anyag (E551).
Allergének vastagon kiemelve!
Átlagos tápérték 100 g termékben:
- Energia: 1815 kJ (432 kcal)
- Zsír: 14 g ebből telített: 13 g
- Szénhidrát: 67 g ebből cukrok: 36 g
- Fehérje: 7,6 g
- Só: 0,65 g