Az OMNIA 1968-ban került a piacra Magyarország elsőszámú kávéjaként. Alapjaiban változtatta meg a hazai kávéfogyasztási szokásokat, amelyekkel kapcsolatban megannyi kutatás készült az évek során. Meglepő eredmény például, hogy 2017-ben a háztartások mintegy 91%-a már rendszeresen vásárolt és fogyasztott kávét1, a vásárlók 41%-a pedig rögvest ébredés után, a reggeli órákban szokta meginni az első erős feketéjét, s a megkérdezettek 46%-a még mindig a kotyogós kávéfőzőre esküszik. 1968-ban került a polcokra az igazi, elegáns, ezüst csomagolású kávé, mely fogyasztói ismertsége mind a mai napig az elsők között van. A szocializmus évtizedeiben az OMNIA volt a legnépszerűbb kávémárka, mely először szemes változatban volt elérhető a vásárlók számára. A csemege jellegű élelmiszerboltok kávédarálók fülsiketítő zajától lettek hangosak. „Volt, aki mákot, diót darált ott, de a legnépszerűbbnek a kávé őrlése mutatkozott. A frissen őrölt kávé illata tényleg vadító volt.” (Őszi Róbert). Az OMNIA nem egy terméket dobott a piacra, hanem életérzést és szokást is adott az ikonikus kávébabbal fémjelzett kis zacskók mellé.
Bársonyos, aromákkal telt kávé világosan pörkölt arabica kávészemekből a magával ragadó íz kedvelőinek.