Az OMNIA 1968-ban került a piacra Magyarország elsőszámú kávéjaként. Alapjaiban változtatta meg a hazai kávéfogyasztási szokásokat, amelyekkel kapcsolatban megannyi kutatás készült az évek során. Meglepő eredmény például, hogy 2017-ben a háztartások mintegy 91%-a már rendszeresen vásárolt és fogyasztott kávét1, a vásárlók 41%-a pedig rögvest ébredés után, a reggeli órákban szokta meginni az első erős feketéjét, s a megkérdezettek 46%-a még mindig a kotyogós kávéfőzőre esküszik. 1968-ban került a polcokra az igazi, elegáns, ezüst csomagolású kávé, mely fogyasztói ismertsége mind a mai napig az elsők között van. A szocializmus évtizedeiben az OMNIA volt a legnépszerűbb kávémárka, mely először szemes változatban volt elérhető a vásárlók számára. A csemege jellegű élelmiszerboltok kávédarálók fülsiketítő zajától lettek hangosak. „Volt, aki mákot, diót darált ott, de a legnépszerűbbnek a kávé őrlése mutatkozott. A frissen őrölt kávé illata tényleg vadító volt.” (Őszi Róbert). Az OMNIA nem egy terméket dobott a piacra, hanem életérzést és szokást is adott az ikonikus kávébabbal fémjelzett kis zacskók mellé.
Douwe Egberts Omnia 3in1 azonnal oldódó kávéitalpor cukorral, kávékrémesítővel (16,5%) és instant kávéval. Fedezd fel az azonnal oldódó Douwe Egberts Omnia kávéitalport, melynek egyszerű és gyors elkészítési módja lehetővé teszi, hogy bárhol és bármikor élvezhesd kedvenc kávédat. Egy igazi klasszikus a kávé, a kávékrémesítő és cukor tökéletes harmóniájával.
Összetevők: cukor (70%), instant kávé (12,7%), glükózszirup, teljes mértékben hidrogénezett kókuszolaj, stabilizátorok (E340, E452), tejfehérje, emulgeálószerek (E471, E481), csomósodást gátló anyag (E551).
Átlagos tápérték 100 g termékben:
- Energia: 1685 kJ (400 Kcal)
- Zsír: 4,8 g ebből telített: 4,8 g
- Szénhidrát: 85 g ebből cukrok: 73 g
- Fehérje: 2,1 g
- Só: 0,5 g